Ideeën voor marketing-communicatie

Sinds jaar en dag zijn we sterk in het bedenken en uitvoeren van creatieve communicatieconcepten. Bij de conceptontwikkeling bedenken we op basis van de strategie en doelstellingen de manier van communiceren in tekst en beeld. We creëren een onderscheidende beeldtaal en pakkende teksten om de doelgroep te prikkelen en interactie te stimuleren.

Onafhankelijk van media- en middelen

Een goed creatief concept kan in alle mediavormen en communicatiemiddelen worden toegepast. Niet voor slechts een korte periode, maar zelfs tot in lengte van jaren. Het kan de basis zijn voor het ‘verhaal’ dat hoort bij een merk of organisatie. Een verhaal waarmee het merk of bedrijf herkenbaar wordt voor de doelgroepen. En een verhaal dat de missie en visie van de organisatie kan uitdragen. Zowel intern als extern.
Zelf gebruiken we ‘geef je merk meer vaart’ als thema. In vrijwel alle uitingen komt dit terug. Herkenbaar?

Als het concept staat, kunnen we zorgen voor alle details in de realisatie van communicatiemiddelen. Inclusief zaken als drukwerk, fotografie, videoproductie, website of een mediacampagne. Zie ook onze pagina Projectmanagement.