Ken je dat gevoel? Dat je auto van buiten en binnen een wasbeurt heeft gekregen en je weer de weg op gaat? Alsof het opeens een stuk lekkerder rijdt. Het vuil is weg en maakt plaats voor trots, zelfvertrouwen. Je maakt weer een betere indruk op de wereld. Wat voor die auto geldt, geldt ook voor je merk.

Opfrissen voor meer overtuigingskracht

Soms is een opfrisbeurt nodig. Een merk dat up-to-date is straalt meer kwaliteit uit en zet je met meer overtuiging in de markt. Trots, zelfvertrouwen, overtuigingskracht. Daarvoor moet ook een merk goed in z’n ‘vel’ zitten.

Misschien denk je wel eens: er ontbreekt iets in onze marketing-aanpak. We laten kansen liggen. Het is tijd voor iets nieuws om de aandacht van onze doelgroepen op peil te houden. We willen nieuwe doelgroepen triggeren.

Op zo’n moment kun je gaan denken aan een opfrisbeurt. Daarbij gaat het niet alleen – of helemaal niet – om het logo. Een merk-identiteit is veel meer dan dat. Wat is je belangrijkste boodschap? Welke communicatiemiddelen gebruik je? Wat is de ‘tone of voice’  in je teksten?

Meer glans is meer vaart!

Wij geven merken en organisaties meer glans. En meer glans zorgt voor meer vaart. Dat doen we met pakkende teksten, beelden, online- en offline strategie, presentaties, campagne-concepten of marketingadvies: Samen met Ligthart Communicatie kom je tot de beste ideeën. Functioneel én effectief.

Maak een afspraak met Henk Ligthart en laat je inspireren. Tot 1 maart ontvang je daarbij een cadeaukaart voor een autowasbeurt bij Washin7. Gewoon voor dat lekkere gevoel.

geef je merk meer glans