Nieuw logo voor Ligthart Communicatie

Nieuwe huisstijl voor Ligthart Communicatie

 

Nu 2015 ten einde loopt en we weer een nieuw jaar tegemoet mogen zien, willen we dat graag doen met een vernieuwd gezicht. De afgelopen tijd hebben we ‘tussen de bedrijven door’ ook gewerkt aan onze eigen nieuwe huisstijl. Een huisstijl waarmee we onze expertise: ‘richting geven aan online en offline marketing-communicatie’ naar ons idee krachtiger en eigentijdser neerzetten. Met ons zeilersverhaal als rode draad, is de vuurtoren voor ons een mooi icoon, dat staat voor richting, helderheid, betrouwbaarheid en onderscheidend vermogen. En onze slogan ‘Geef je merk meer vaart’ blijft daar prima bij passen.Nu 2015 ten einde loopt en we weer een nieuw jaar tegemoet mogen zien, willen we dat graag doen met een vernieuwd gezicht. De afgelopen tijd hebben we ‘tussen de bedrijven door’ ook gewerkt aan onze eigen nieuwe huisstijl. Een huisstijl waarmee we onze expertise: ‘richting geven aan online en offline marketing-communicatie’ naar ons idee krachtiger en eigentijdser neerzetten. Met ons zeilersverhaal als rode draad, is de vuurtoren voor ons een mooi icoon, dat staat voor richting, helderheid, betrouwbaarheid en onderscheidend vermogen. En onze slogan ‘Geef je merk meer vaart’ blijft daar prima bij passen.

We zien 2016 met vertrouwen tegemoet en vervolgen onze koers met het realiseren van effectieve communicatieprojecten voor bestaande en nieuwe relaties. Wij wensen iedereen prettige feestdagen en een flitsend 2016!